Toimitus ja Kuljetus
Toimitamme tuotteita varastoltamme Tallinnasta (Viro, EU) kaikkiin EU-maihin ja koko maailmaan.
Toimituskustannukset
Toimituskustannukset ilmoitetaan, kun olet syöttänyt toimitusosoitteesi tilauksesi ostoskoriosiossa. Toimituskustannukset riippuvat pakettien lukumäärästä ja painosta sekä maasta, johon ne lähetetään.
Lisähuomautuksia: Jotkin määränpäät, kuten Sveitsi ja Norja, asettavat tullimaksuja, jotka sinun on maksettava. Nämä maksut laskutetaan vastaanottajalta ja ovat vastaanottajan vastuulla.
Toimitus Suomeen
- Smartpost: Kätevä lähetysten ja pakettien vastaanotto Smartpostin pakettiautomaattien kautta Suomessa.
- Vakio kuriiritoimitus: Pakettilähetys DPD:llä tai TNT:llä Suomeen.
Toimitus useimpiin Euroopan maihin
Toimitamme tuotteita kaikkialle Eurooppaan, kattaen 27 maata. Näihin kuuluvat Itävalta, Belgia, Bulgaria, Kroatia, Tšekki, Tanska, Viro, Ranska, Saksa, Kreikka, Unkari, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Portugali, Romania, Slovakia, Slovenia, Espanja, Kypros, Malta, Ruotsi ja Sveitsi.
- Packeta, DPD, TNT kautta: Keskimääräiset toimitusajat ovat 2-7 arkipäivää Euroopassa, riippuen valitusta toimitustavasta tilausta tehdessä.
- Express-toimitukset UPS: Toimitus päivän aikana 2-3 arkipäivässä melkein kaikkiin Euroopan liikekeskuksiin.
Toimitus EU:n ulkopuolelle
-
UPS Express Saver: Nopea ja luotettava kansainvälinen toimitus.
-
Vakio lähetys: Kuriiripalvelut UPS:ltä, TNT FedExiltä.
Usein kysytyt kysymykset
-
Kuinka paljon toimitus maksaa? - Toimituskustannukset lasketaan tilauksesi tuotteiden lukumäärän ja painon sekä toimitusosoitteesi perusteella.
-
Miten voin muuttaa toimitusosoitettani tilauksen teon jälkeen? - Ota yhteys asiakaspalveluumme avun saamiseksi. Kun tilauksesi on lähetetty, emme ehkä voi muuttaa toimitusosoitetta.
-
Olen vastaanottanut vahingoittuneen toimituksen - Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna tilauksesi tiedot, niin tutkimme asiaa sinulle.
-
Mitä teen, jos tilaukseni on kadonnut? - Ota suoraan yhteyttä kuriiriisi selvityksiä varten. Löydät kuriirisi yhteystiedot tilausvahvistussähköpostistasi. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäapua.
-
Kuinka kauan tilaukseni toimittaminen kestää? - Useimmat tilaukset käsitellään ja lähetetään 1-2 arkipäivän kuluessa maksusta.
-
Miten voin peruuttaa tilaukseni? - Ota yhteys asiakaspalveluumme saadaksesi lisäapua. Jos paketti on jo lähtenyt varastoltamme pyyntösi käsittelyn aikana, suosittelemme, että hylkäät paketin, kun kuriiri ottaa sinuun yhteyttä toimitusta varten. Jos paketti on toimitettu, autamme sinua järjestämään palautuksen, mutta sinun on katettava haluamattoman tuotteen palautuksen toimituskustannukset.
-
Olen vastaanottanut puutteellisen toimituksen. - Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna tilauksesi tiedot, niin tutkimme asiaa sinulle.
-
Voinko seurata toimitustani? - Kyllä, voit seurata toimitustasi tilausvahvistussähköpostissasi olevan seurantalinkin kaudta tai kirjautumalla tilillesi ja selaamalla tilaushistoriaasi.
Tuki
-
Jos tarvittavaa toimitustapaa ei ole saatavilla, tai jos sinulla on muita kysymyksiä tai huolenaiheita, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme avun saamiseksi.
Tukipalvelu
Maksaminen ja maksutavat / VAT free orders
Toimitusehdot
News blog
Community poll
Enter a promo code you know and prices of coresponding goods will be automatically reduced
Keep up to date with new products and special offers